min allra bästa kompis

vad heter din bästa kompis? Madeleine Elisabeth Peukert
hur gammal är hon? 18
hennes favorithobby? Åka bil och svulla med mig
vad skulle din kompis göra om någon drog henne i håret? Hon skulle slå en hård höger
har ni firat några högtider tillsammans? Många känt varandra sen magen kan man säga
har ni någon gång vart utomlands tillsammans? inte än men snart vill jag lova
vad gör hon om hon inte får som hon vill? Säger snälla saker och försöker övertala mig med smicker
är hon morgonsur? Hon går ju inte upp förns vid två.
kan du hennes mob och hem nr utantill? Hela livet, iallfall hennes hem nummer
har hon pojkvän? Nej
säger hon allt till dig? Det tror jag, säger hon iallfall
tycker hon bäst om vinter eller sommar? Sommaren
tycker hon om att dansa? Hon dansar vart hon är
vad ska hon göra i helgen?  Hon ska på fest hos mig sen får hon vel göra vad hon vill
om hon fick åka utomlands, vart skulle hon åka då? Vet inte faktiskt
vad ska hon göra i veckan? Hänga med hennes små syskon och träffa småbarn på dagis
 vad ska hon göra ikväll? spela tv spel med sin lillebror
 har hon åkt polisbil? Skulle inte förvåna mig om hon har gjort det
 har du nångång pussat henne? Massor av gånger hon är min allra bästa vän 
 har hon skämt ut dig nångång? Skämmer aldrig ut mig
 när pratade du med henne sist? Precis för någon minut sen

image669
Bild från förra året runt början av maj
Jag och madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback