Jag vill ha en bebis

Nu har jag hunnit mycket på så kort tid.
När jag kommer hem till mamma blev det ut att gå en liten promenad med madde och hennes lillebror marcus. Gick och pratade bebis språk med honom hela vägen medans han låg i vagnen och skrattade med sin napp i munnen. Jag vill ha en bebis.
sen gick vi och solade, gud så skönt det var. Äntligen! Gick även förbi jonas och fick en liten puss, då blev jag glad!

Nu väntar jag på mat och sen ska jag ut med nathalie en sväng och även då förbi hallen.
Sen ikväll blir det hem till jonas igen och förhoppningsvis käka tacos vilket jag är super duper sugen på. Har tjatat som bara den att vi ska åka och handla sen för att in handla sakerna.
Vi får helt enkelt hoppas på det bästa. Nu kallar maten. Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback