Jag saknar jonas

Jag börjar få lite panik här faktiskt!
min bror säger att jag är skit ful och ser ut som om jag har gråtit. Tack för den brorsan! Ringde till bella och beklagade mig och känner att jag behöver en cigg!
som tur är ska jag sova i min pojkväns lägenhet ikväll så jag får lite jonas lukt! Seriöst det är inte klokt vad jag saknar honom, nu är det tre dagar kvar. och det känns om dom här dagarna har gått overhört sakta!

Jag ringde honom nyss men fick inget svar. behöver prata med honom! får hoppas att han ringer senare sen annars kommer jag att ringa och väcka honom inatt när jag har kommit hem till hans lägenhet.

Nu kommer visst nathalie om några minuter så ska gå ut och möta upp henne!
ha en trevlig valborg kanske ses på krogen Linköping bor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback