jag och bella

Nu har jag kommit hem från bella som bestod av att våra munnar gick i varv. Vi har inte träffats på evigheter så deimage639t var mycket att berätta om. Och det gör mig så glad att hon har hittat en jätte bra kille för henne så hon strålar av glädje. Det glädjer mig när mina närmaste vänner är glada. Visst är det en bra känsla när sina vänner är lyckliga?

Funderar på att gå och lägga mig i sängen
trots att jag börjar inte förns vid kvart i tolv
imorgon med idrott dock som jag inte har varit med på en månad, dåligt av mig!
Imorgon ska jag först gå i skolan mellan kvart i tolv till fyra och sen hem till jonas. Och imorgon ska jag och bella gå på stan och sen ska vi om det är fint väder gå till berg och tillbaka bara för att vi inte hinner träna imorgon vilket vi inte har gjort på 3 veckor, dåligt av oss!

Fick även reda på att jag ska till ullared med min syster och farmor den 8 maj. Så den 7 åker jag och min syster till våran farmor i
motala och sover där och kommer hem igen på kvällen den 8:onde. Kanske hitter något fräsigt! Behöver mycket nya underkläder
samt miljoner strumpor. det är nog det pengarna kommer gå till!

Godnatt och hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback