Huvudvärk

Idag har jag en sådan huvudvärk att jag orkar knappt stå.
Drog i mig en macka och vatten på frukosten och hoppades att det skulle bli lite bättre med mat i magen, men nej nej så gick till skolsyster och hämtade en huvudvärkstablett. Inget hjälpte så drog hem efter lunch. Är helt slut.
Ska gå och lägga mig i sängen och invänta att jonas ska komma hem från jobbet runt fyra halv fem.

Idag händer det verkligen inte mycket och det känns skönt, bara slappa med min pojkvän. Ska bli skönt med ett slapp dag. Det är aldrig skönt med en slapp dag när man är själv utan mycket mysigare och roligare med en slappdag med sin pojkvän.

Kommentarer
Postat av: maria

Ja verkligen !
Ha en fin kväll :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback