Gottigheter

Nu har jonas åkt och jag är ensam till ca nio ikväll, det suger. Men vi får önska hans innebandy småttingar lycka till i deras cup i helgen. Ikväll blir det lite myskväll, det ser jag fram emot. Ska om ett litet tag gå bort till konsum och köpa lite gottigheter tills ikväll. Ska även kolla på The Eye. Funderar på att vara en mycket snäll flickvän och diska åt min pojkvän som hatar att städa, kan säga att det ser ut som fan med all disk och han hade ingen gaffel åt mig förut när jag skulle äta. Det är illa. Jag får se vad jag känner för, har ju fram till ca nio på mig. Nu ska jag gå bort till Konsum, så jag har det gjort.

Hej hej

image652
Sommaren 2006 jag och min kusin filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback