Good morning

Godmorgon!
ska straxt gå och äta frukost och ställa mig i duschen. Idag vid två blir det att åka till ikano med ida!
Jag ska fixa lite på banken och ida ska köpa skor! 

Det är redan måndag och nu är det bara 5 dagar kvar till min älskling kommer hem. Alltså det är sjukt hur mycket jag saknar honom! Men jag ska sova hos honom på valborg och då vet jag att jag kommer sova hur gott som helst i hans lukt. jag längtar redan. Dock bytte vi ut det mot att jag ska diska men det är de värt. Hade faktiskt redan tänkt att göra det åt honom innan han kommer hem! Nog om Jonas! Han har det bra iallfall och jag fick ett sms inatt. "Är det ok att vara full en söndagsnatt?" haha han är rolig han!

nej nej nu ska jag ta något att äta för min mage skriker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback