Förbannande jälva skit

Uppe och ska snart börja packa ner saker i min väska och klä på mig kläder. Har något fruktansvärt ont i örat så ska ta en värktablett och hoppas det går över tills ikväll. Jag tänker inte bli sjuk nu till min födelsedag och allt annat som händer!

Idag - Min 18 års fest
20 - Släkten kommer
21 april - JAG FYLLER ÅR, fika med brudarna och sen hem till jonas
25 april - Hem till ida på kalas och sen krogen
26 - Ida och Jörgen fyller år plus BQ festen
Valborg - FESTA  och krogen!

Ni ser, jag har inte tid att bli sjuk nu. Jälva skit, för bannanade jävla skit öra!
Förlåt ordspråket men blir så jälva förbannad. Säger jag något till pappa kommer han tvinga med mig till sjukhuset att kolla upp skiten och då kan jag ju hälsa hem med mina kommande saker.

nu ska jag klä på mig! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback