FÖR JAG FYLLER ÅR IDAG

FÖRSTÅR NI HUR GLAD JAG ÄR OCH ATT JAG ÄR VAKEN SÅ HÄR TIDIGT NÄR JAG INTE BÖRJAR FÖRNS KVART I TOLV OCH HAR VARIT VAKEN SEN SEX I MORSE..

Imorse fick jag en digitalkamera, jag är hur glad som helst! Syster och spöket kom aldrig upp och sjöng för mig så kvart i sju gick jag in och väckte dom och sa att jag ville ha tårta, Tjockis varning nästan! Nu sitter jag här själv och vet inte vad jag ska göra. har legat och sjungt för mig själv att jag är bäst och är 18 år! Är även född och mamma blev lite små tjurig när mormor och morfar i spanien hann före att ringa :D Föddes 07:29 för att vara exakt.
Oh solen strålar och det är min födelsedag idag, kan dagen börja bättre?

Förresten alla ni som ville hinna först inatt om att säga grattis kan jag säga tur ordning åt er
1.Mimmi
2.Ida
3.Jonas
4.Nathalie
hihihi!
ALLTSÅ JAG VERKLIGEN STRÅLAR AV LYCKA ÖVER ATT FYLLA 18 ÅR. Det ska jag ut och fira med en cigg tänkte jag! HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback