Enya - Deora Ar Mo Chroi

Kan inte lämna datorn, är helt fastklistrad. Lyssnar på en låt som gick rakt in i hjärtat. Håller helt ärligt på att börja gråta. Jag känner mig så glad, jag är äntligen glad. Förstår ni? äntligen glad. Jag har världens bästa pojkvän som jag tycker om så overhört mycket, han får mig verkligen att visa mitt riktiga jag. Mitt riktiga jag har äntligen kommit fram. Jag vill skrika rakt ut av glädje. Har ni någonsin haft känslan där verkligen allt är perfekt i ens liv? När man har sina allra bästa vänner och en fantastisk pojkvän och föräldrar som bryr sig och en skoldag som man ser fram emot för att man få umgås med sina vänner. Så bra som jag har det nu har jag aldrig haft det och jag hoppas det aldrig slutar vara så här bra, för jag trivs. Jag trivs verkligen att leva så här.
Jonas, jag trivs så fruktansvärt bra med dig. Du gör mina nätter och mina dagar till guld värd. Jag vill göra dina dagar det med och jag hoppas att jag lyckas. jag tycker om dig verkligen väldigt mycket, min kära pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback