En tråkig morgon

Godmorgon!
Tänkte skolka nu första lektion som är arbetsliv men kom på för ca 18 minuter sen när min telefon ringde att jag skulle få tillbaka mitt arbete som ska vara rättat igen till fredag. Vilken otur för annars är denna lektion på onsdagar ganska menningslös! Idag är jag trött och orolig.

Igår var en hemsk dag precis hela dagen. Felix var dum i huvudet mer än vanligt och jag hade lust att slå till honom med en yxa och alla var på något konstigt sett elaka mot mig. Precis alla hade något emot mig igår, det var inte alls kul! Dock kändes det bättre när jag träffade bella på stan och tog en fika.

Idag blir det skolan till ca halv tre sen hem till mamma och sen kommer Jonas och hämtar mig hos mamma och då ska vi till Tornby och köpa hårfärg och även badbyxor till honom, den jäveln drar till mallorca på fredag natt. Sen blir det hem till pappa och sova och ut och gå med bella och prata en jälva massa skit!

Nu ska jag sminka mig!
Jag har nog sett en annan sida på dig nu, och den tyckte jag inte om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback