duktig alexandra

Idag har jag varit duktigt, jag har pluggat utanför skolan det kan jag berätta för er att det händer aldrig!
Fast idag var jag tvungen att skriva om ett arbete jag och anton har gjort i svenskan för han gjorde samhällskunskapen. Så satt ute i solen i ca en timme och skrev om allt och hade ipod lurarna i öronen och hade det mysigt!

Idag blir det att bara vara hemma och ta det lugnt, det känns faktiskt skönt att vara hemma en hel eftermiddag! inget illat menat om att jag inte tycker om att vara hos Jonas utan där har jag ju inte mina kläder samt det jag behöver ha tillgång till. Det hade absolut varit en annan sak om jag hade mina grejor där som jag behöver för några dagar! Fast jag har en egen låda där jag har min plattång och andra små saker. Plus fått plats med mitt schampo och balsam i hans dusch. Power!
Han kommer senare ikväll, han ska faktiskt sova hos mig inatt, coolt va?

han åker imorgon och blir bara ledsnare på att jag inte får sova i hans närhet på en hel vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback