att fylla 18 är inget att fira visst...

Det känns väldigt hemskt när alla i ens släkt sviker än när man vill ha hela tjocka släkten samlad för att fira att jag fyller 18 år. Vilket jag tycker är stort! Det är då allvaret i livet börjar, men det verkar inte min släkt tycka om att fira. Det är hur tråkigt som helst. Speciellt när min mormor och morfar är i spaningen på min födelsedag och kan inte komma hem och när min moster inte kan komma från stockholm eller att min morbror inte heller kan komma från örebro. Känns jävligt kul. Skit samma säger jag bara. Jag har min släkt hos pappa som verkar bry sig lite mer.

Nu ska jag gå ner och ta ut allt på pappa och beklaga mig och äta lite laxköttbullar med pasta sås och pasta. Mumsigt. har varit väldigt hungrig ett längre tag. Förut idag tog jag en stor portion spagetti och köttfärssås i skolan med massor sallad och när jag kom hem åt jag mer, samma som jag ska äta nu. Och jag är hungrig igen. Verkligen inte bra! Imorgon blir det en sallad på stan har jag besämt mig. Nu ska jag som sagt gå ner. hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback