asshooole

Jag kom iväg till skolan sen iallfall och min lärare sa inte så mycket.
Fick tillbaka mitt arbete och gick på frukost, vilken lektion!
Idag gick det bra på bygglektionen och felix var inte ett asshoole!

Nu är jag och Jonas hemkommna hem till honom från tornby. Han köpte ett par badshorts och två skor och jag ett par skor. Det är ju tag 3 betala för 2 så dom jag ville ha var gratis och jag behövde bara då betala 100 kr till Jonas, Jag har en sådan snäll pojkvän. Nu står han i duschen och sen ska jag färga håret på honom, ska även ta något att äta är så hungrig att jag håller på att gå under känns det som!
Sen vid åtta ska jag hem och sova. Blir att sova själv inatt, hur tråkigt som helst. Men ibland är det nyttigt att sova själv!
Dock kommer jag göra det hela nästa vecka :( That sucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback