4 timmar och 3 minuter

Nu har jag tryckt i mig en kebabrulle. Det var hur smarrigt som helst, jag verkligen älskar ciao ciao kebabrulle. det går fint ner i magen!
Just nu håller syster och spöket på att göra en choklad tårta till mig, tills i morgon bitti då jag visst ska få mer presenter och tårta på sängen av spöket och syrran. kan bli nice faktiskt!
Funderar på att gå till macken för att köpa mig choklad till parlamentet halv nio. ICA stänger om 4 minuter så hinner inte dit bort...
Annars kom inte Jonas för han hade saker att göra tills imorgon? Ni förstår inte hur nyfiken jag blir när folk säger att dom ska göra saker.

Nej nej om man ska börja gå bort till macken. Yeaaah nu är det bara 4 timmar och 3 minuter kvar tills jag fyller 18.. BLIR JAG STOR DÅ ELLER VADÅ ? :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback