Somliga går i trasiga skor!

Har inte skrivit på ett tag och pågrund av att jag inte har orkat överhuvudettaget!

Jag valde IV val i sista minuten och det blev Trafikantutbildning, ser ifram emot det för det verkar riktigt kul och har en bra lärare! Sen har det vel inte hänt så mycket, har varit i skolan och byggt en liten del av ett hus, bild kommer när det är klart ;)

Igår fikade jag med lovisa, det var hur mysigt som helst. Pratade om allt möjligt och det var skönt att prata ut sig rejält! Kom hem vid halv ett med en jätte försenad buss som tog en timme från stan till ica brunnby. En gammling ramlade i mitt knä när hon skulle gå av, för jag satt där på sidan av bussen lite längre ner än alla andra. Jag och amanda satt där. Träffade ju på henne med ja på bussen, pratade lite och så :) Länge sen!

Och idag ska jag till bbg med gänget och festa :)
Bussen in till stan går vid tre då blir det att åka till anders och hämta min alkhol och sedan ta bussen vid fem till bbg. Idag blir det 6 grevendalh och två xider förhoppningsvis som jag får av anne :)


Nu ska jag börja göra mig iordning tänkte jag fkatiskt! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback