Runt hörnet står döden på lur!

Lördagens äventyr slutar med ett stort glas vatten med emelie hemma hos mig. Kvällen hos chrille var helt otroligt bra! Var glad totalt hela tiden och alla var glada! Blev rostatbröd med natta ida och madde innan vi skulle dra vidare till puben i bbg. Alla andra hade gått, vi väntade på skyss för vi orkade inte gå. Svante och emanuel kom och hämtade oss! Kvällen får en femma :)

Sen igår var jag bakis hela dagen, åkte hem till anders lite senare och såg på film och åt pizza, mys! Vi hyrde även 300, dock somnade jag efter ca 40 minuter och vaknar när filmen är slut, går och lägger mig i sängen och somnar. Anders skulle bara se klart på ett program. Vid två vaknar jag till och ingen anders, går ut i vardagsrummet och ser han ligga där och sova! Frågar vad han gör!
- Ska du inte komma och lägga dig i sängen ?
- Men jag ligger redan i sängen!
- Nej, det gör du inte!
- OJ jag tänkte nyss, vart är alexandra ?
HAHA! det var lite roligt!

Idag har jag gått i skolan och det var inte alls kul! Jag hatar måndagar. Men nu har jag ätit och ska leta reda på kläder och fortsätta min tripp in till johanna i hjulsbro och sedan fortsätta min vandring med johanna till anders, för där ska det sovas igen. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback