Party party

I fredag blev det fest i Åbylund hos jocke, en kväll som blev otroligt mycket bra! Men kvällen började med att jag och mimmi förfestade hos anders i ekholmen, fixade iordning oss och hade mycket mycket kul.. sen träffade vi tjejorna på rese och då började festan..
Skapligt onykter och fick vara med dom som jag tycker om mest. Roligaste på hela kvällen var nog när näsan knäckte mig i sing star ett antal gånger och jag är bättre på att sjunga än honom, men skyller ifrån mig att jag var för onykter, höhö! Slutar med iallfall att vid halv två har alla dragit förtuom jocke, ida, nicke och jag. Självklart stannar ju jocke, eftersom han bor där. haha!
Näsan får för sig att vi ska låta jocke och ida vara ifred och bestämer sig för att flytta in soffan i köket, jag dum som jag är får fram...
Men jag är byggare så jag kan ta soffan själv, öh dumpanna nr 1.. Dock försökte jag men inget vidare försök, jocke hjälpte mig och näsan stod bredvid och hejjade på tre på natten.. Efter soffans flytt, blev näsan fundersam och ville ha tv med, bara för att dom andra fick sängen. Näsan, (näsan heter egentligen nicke, men han kallas näsan för han är han en söt näsa) men iallfall.. näsan var för full för att flytta tv och det fick starka jocke göra.. medans dom höll på att flytta tv så skrek ida om sin filt, öh lixom! Hon skulle ha den stora filten bara för att den var mjuk, medans jag och nicke inte skulle ha ngt. Hon hade lixom två duntäcken, haha! passade på att ta den när hon skulle gå på toa, glömde den under soffan i köket och det blev ett herjat liv från ida!
Till slut la hos sig i sängen och jocke följde efter.. Dock blev det inte tyst men jag och näsan hade det mysigt med tv på HÖGSTA volym och kliade varandra på ryggen, myspys!

Nu har jag kramp i handen och min vänstra fot sover, illa!

Pappa hämtade mig i stan för jag vara bara tcungen att ha Kebabbaren igen, fick ta mig in till stan. Ringde pappa och sa att han kunde åka, men då skulle han handla innan. Gick som ett spöke runt på stan och verkligen alla kollade på mig. det var pinsamt! Ville röka, men skulle nog ramla ihop då. BAKIS VARNIG!
Till slut kom jag hem, kollade på en film dom hyrde igår och somnade direkt.. vaknade av att anne skulle lämna tillbaka den oh somnade om igen till nästa film.. sen blev det middag med familjen, utan min syster! jag somnade halv tio, men mimmi ringde och väckte mig halv elva.. sen ringde anders halv fyra om att jag verkligen skulle upp och äta frukost, öh sa jag till honom i telefonen och sa så jälva blåt och villesomna om. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback