Mimmi är hemma!

Nu är mimmi hemma, förtillfället är hon inte mer än någon km ifrån mig men ändå så måste jag vänta ett tag till! Jag ska krama sönder henne sen när jag får träffa henne. Vi ska gå på stan, efter det ska vi hem till anders och fixa oss och börja smått dricka lite. Sen till halv åtta ska vi vara nere på station för att träffa resten av gänget. Kommer bli en bra kväll, hoppas vi iallfall!

Sen blir det vel troligtvis att anne får komma och hämta oss inatt ^^ För anders skulle nog inte troligtvis sova hemma och då har inte vi ngn stans att sova! Tack för att du ställer upp anne!

Nu ska jag ta min sista cigg, eller så tar jag bara halva för jag är röksugen. Vill in till stan nu och köpa cigg! Hoppas mimmi är klar på sitt möte snart, iförsig det börjar inte förns halv två. haha! Jag har tråkigt!

Nej fan. nu ska jag röka. Hejdå! Ses på stan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback