jaharaåååååå

Nu ska jag berätta hur rolig min pappa faktiskt kan vara!

Vi sitter vid matbordet och jag får ut mig att snus ska höjas och pappa vräker ut sig med exakta uttryck!
"Fan, snuset är ju slut, måste köpa nytt. Ja alexandra jag vet att det ska höjas men det bryr inte jag mig om, för jag har pengar till det" Vadå stolt ? Sen tvingade han med mig till ica för att köpa glass till efträtt och anne hängde på. Pappa skulle absolut inte ta den "långa vägen" utan skulle ta den "korta vägen".. Anne började nästan att små springa för att hinna först, jag skulle röka. Och sedan när vi kommer fram kom pappa några få sekunder före. Och då skyller anne med exakta ord..
"Men hon skulle ju röka och gick skit söligt, jag försökte puscha på henne. Fan" Jag vräcker ur mig "men jag sa ju åt dig att du kunde springa om det var så, jag är ju bakis HALLÅ! "

Blev ett väldigt slabb om vad vi skulle ha för glass och till slut blev det två olika paket, öh ?

När jag kom hem gjorde jag hårinpackning och ansiktmask och kollade på svensson svensson, läste även Hänt extra med som jag köpte när vi var på ica, blev tjaffs om vem det var som var med i fanastic 4. och att brittan var ful.. öh ?  Sen somnade jag nästan i soffan och pappa väckte mig genom att säga att det brann, moget pappa och gick och la mig i min säng!

Anders ringde ju såklart halv fyra, stolt nog berättade han att han varit snorpackad och inte kom ihåg ngt, Han ringde alltid runt fyra när han inte sover hos richard och måste åka hem, mogen pojk den dära! Han lyssnade på sin konstiga musik och mumlade som in åt tusan, hörde knappt några ord och sa till slut. Öh jag ska sova jag är bakis och trött! Vi hörs imorgon!
" Ah, men du alexandra vi hörs jag ska iväg och gå på toa nu, ööööh vi hörss.. Hejsansvejsan sockertopp! "
Han hörde nog inte troligtvis vad jag sa.! Pang pang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback