Grattis emelie på födelsedagen!

Idag fyller emelie år, hon blir hela 17 år. Grattis gumman!
Igår firade vi henne, det var en mycket lyckad kväll med massor av skratt och prat. Älskar er tjejor <3
Berättar mer någon annan dag lite närmare på vad som hände.

Nu straxt ska jag ta mig till anders, vi ska åka till hans land för att ställa in hans motorcykel, alltså ska vi åka motorcykel till hans land i kisa, shit! kallt? JAPP! ´

Har inte en blekaste hur jag ska ta mig till pappa ikväll, men pappa får faktiskt lyfta på arslet och hämta mig vare sig han vill eller inte!

Äntligen måndag imorgon också, inte att det är skola och att jag ska jobba utan en annan sak jag inte tänker berätta för er. jag längtar som in åt helvete tills imorgon på lunchen.

Nu ska jag faktiskt borsta tänderna och gå till bussen, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback