det var så roligt, jag måste skratta!

Idag hände det något helt otroligt rolig grejj. Vi satt på IV valet jag och marit, trafikantutbilning för att vara exakt.

I mitten av lektionen så går en tjej ut för att prata i mobilen, stänger dörren och kommer tillbaka efter någon minut. Stänger dörren men den går inte igen och hon tar i hårdare och det slutar med att hon ligger på knän med handtaget under bänkarna där framme vid dörrarna, jag tror det var länge sen jag ville skratta fast jag inte vågade. Och gud vad alla skratta, haha det såg så jälva kul ut! Hur kan lixom ett handtag på en dörr bara lossna ?

Sen kom vi inte ut heller, men en smart tjej satte dit handtaget lite försiktigt och öppnade till slut, haha!
det var roligast denna vecka faktikst!

nu straxt ska jag går till centrum för att köpa tjockis saker för kvällen. Hejdå

Kommentarer
Postat av: britta

hahahahha men fyfan va kul!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback