Bittersweet!

jag skulle kunna skriva flera hundra rader om hur jag mår, men varför sitta och skriva och klaga om precis allt som är fel. Jag har lust att gå i ide eller något. Jag klarar inte av allt längre, allt så jälva jälva fel just nu! Jag menar verkligen allt! Jag känner mig så totalt ensam, vill bara försvinna och komma tillbaka då jag inte känner så. jag blir galen jag vill inte ha det så här, jag vill kunna vakna upp utan att känna den dära panikattacken som ingen får reda på. Är jag trött när jag kommer till skolan drar jag en vit lögn rakt upp i ansiktet och säger inget mer. jag orkar inte helt enkelt. Snart är gränsen nära som jag har sagt många gånger, men just nu menar jag allvar. Slutar inte allt ger jag totalt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback