Yippi Ki Yay Mother Fucker

Jag älskar när mitt rum är städat, det förekommer inte ofta men när det är det är det riktigt fint faktiskt.

84331-111
84331-11084331-10984331-10884331-10784331-106


Idag ska jag leka med ida och natta tror jag, natta ska färga håret på ida hos natta tror jag. Sen kommer mimmi och då ska jag och mimmi köpa gott och gå till madde för att hänga och sova där, isabelle kommer nog också hoppas jag!

Annars har jag sovit väldigt många timmar i natt. Jag somnade efter det hade gått en kvart på DH, vaknade för ungefär en timme sen, hihi!

Jag ska snart gå ut med tosse tänkte jag, eller mamma ville att jag skulle göra det för min bror är för lat. Nu ska jag klä på mig ett par strumpor och gå ut. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback