Vi sätter en platspåse på huvudet!


Just nu färgar jag håret och väntar på mimmi och saga. Idag är det fest och jag är hur pepp som helst! Jippie kajejj mother fucker! Inatt ringde anders igen, denna gång var det ett ganska intressant samtal, jag ska nog sova där inatt, han var fyllekåt i natt! Eehh ? Jag känner att jag kommer bli fin i betydligt mörkare hår. jag är röksugen, jag ska nog gå ut och ta ett bloss fast att jag ser ut som en alien, annes förslag på att hålla håret uppe. "Sätt över en platspåse och så sätter vi fast den med en knänypa" eeh? Ser hur rolig ut som helst, ho scares ?  Det stavas verkigen inte så, men och? höhö!
Som ni märker är jag allt för pepp idag, mimmi kommer och jag ska på fest och jag blir fin i håret. FInns det något bättre ? NOPP! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback