runka bruk!

- DAVID KAN DU RUNKA LITE BRUK TILL MIG ?
- NEJ, JAG HAR REDAN RUNKAT MASSOR BRUK IDAG!
- `JAG ORKAR INTE GÅ BORT DIT, SNÄLLA?
- NEJ, DU KAN RUNKA LITE BRUK SJÄLV!
Sånt där får man höra varje dag bland alla byggkillar, det är ganska kul! För er som inte vet vad det är så är " runka bruk " att man blandar bruk. Det man ska ha mellan tegelstenarna! eeeh?

Idag har jag en myskväll med mig själv, jag har ansiktmask och ska fixa naglarna och måla dom senare sen! Och imorgon ska jag färga håret. Det ska bli betydligt mörkare, ville först bli blond igen men jag orkar inte gå igenom smärtan med "mössan" på mig igen. Så ska vänta ett tag till! 
Nu ska jag ta bort min ansiktsmask, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback