mycket lärorikt!

Ser att jag inte har ansträngt mig på att skriva på ett tag, sorry. Nu är jag tillbaka..
Vad har hänt sedan den 24 då?
- Jag har haft migrän
- Ida har blivit arg på mig, för att jag inte vänta på henne på lunchen igår
- Jag har haft redovisning i mitt och marit´s special arbete på IV valet som sög
- Jag har bråkat med min Mur lärare
- Jag har kittlat henke super mycket.
- Jag har fikat med isabelle friberg
- Jag har skämt ut mig på ida´s jobb
- Jag har shoppat upp pappas pengar (Mössa,Kofta,skor och strumpor)
- Jag har bråkat med mamma
- Jag blev rädd på bussen hem igår med isabelle persson
- Jag skolkade halva onsdagen
- JAG HAR FÅTT HÖSTLOV!
Det har hänt sedan den 24, det är ganka mycket enligt mig.. och idag kommer lovisa med familj hit det ska bli mys och kul! Prata lite och så. Och på söndag ska jag på kalas med massor busungar, då ska jag busa med albin... hihi... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback