Läs och njut # 7

Klädväg!
Hur många jackor har du?
8 tror jag det är
Hur många skor har du ?
det ligger nog på ca 30 st
Hur många jeans har du ?
ca 10 st
Hur många klänningar har du ?
ca 9 st
Sminkväg!
Hur många mascara har du ?
3 st
Använder du kajal?
Bara ibland, oftast till fest
Hur ser din sminkväska ut?
Jag håller just på att leta efter en ny, syrran ville ha tillbaka sin!
Använder du puder/rouse?
Ja, oftast varje dag
Vad för färg har du på din mascara?
Svart på alla 3
Hårväg!
Hur har du oftast håret?

Oftast i en slarvig toffs
Hur många hårprodukter har du?
Alldeles för många, ca 30 st skulle jag tippa på
Använder du ofta hårband?
När jag tränar
Väskväg!
Vad har du för väska?
En mellan stor handväska
Vad är det viktigaste i din väska?
Plånboken, hörlurar, mobilen, handkrämen, Nyklar och  ciggaretterna + tändare
Hur ser din väska ut ?
Den är svart beige och det är massor framåt bakna E och den är snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback