Jag älskar dig!

Jag är så glad att jag kan gå i taket inombords. Världens bästa mimmi kommer hem föralltid om ett tag, jag kan inte beskriva lyckan, fast att jag är så himla förbannad på anders får denna lycka över för en gång skull! Jag längtar så himla mycket och vill att det ska bli lov nu! Gud vad skönt det ska bli att hon kommer hem! Istället för att höras ca två timmar varje dag i telefon till att ses massor av gånger varje vecka! Oh vad jag längtar. Äntligen! Jag saknar dig så sjukt mycket och nu blir det mycket bättre när du kommer hem, så jag har någon att gråta med, skratta med. Istället för att göra det i telefonen! Min lycka är stor, det var länge sen jag var så här glad!

Jag älskar dig mimmi, och jag är så fruktansvärt glad att du ska komma hem... Föralltid

Kommentarer
Postat av: mimmi.

Du är bara för söt gumman ! älskar dej massor ..

2007-10-14 @ 00:01:41

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback