Helgens äventyrer!

Fredag:
Börjar med att anne berättar att min nya jacka har kommit och kände verkligen att jag ville ha den. Så skolkade från IV valet, ida följde med mig hem till pappa för att hämta jackan. Efter ha varit där stack vi till mamma och började fixa i ordning oss och köpte pizza och såg en skräckfilm! Fixade dricka också och började festandet när vi kom till stan. Vid åtta tog vi bussen till johannelund för fest! Jag natta, elvis och ida var klart snyggast på festen. Kom mer folk och det blev riktigt trevligt! Dock blev jag alldeles för full som alltid! Kvällen slutar med att jag står och bankar som en galning på MC som var stängt! Illa! Film finns, ska försöka lägga in den här! Den är riktigt pinsam! Träffade sen faton, kalle och chrille på stan. Ida försvann och jag var själv med dom och natta, elvis skulle hem! Däckade totalt på resecentrum, ramlade omkull och allt! Pinsamt! När jag kom hem somnade jag med tv på nästan högsta volym!
Lördag:
Vaknar med huvudvärk runt tjugo över elva, kom då på att jag skulle vara hos anna i lambohov klockan ett. kom dock vid två istället! Där kollade vi på film och hade det allmänt trevligt med leyla :) Vi åt massor chipis och pratade om allt :D Det var mycket mysigt! Länge sen man såg anna, leyla ser man nästan varje dag i skolan! Tack anne för en mycket mysig dag <3 Sen bara att palla sig hem. Stack förbi idas jobb och lämnade hennes påse. Berättade även om min dröm om hennes jobbarkamrat danne! Äkligt söt är han! men pinsam dröm, tur var han inte där! Kom hem och fick mat och myste lite med pappa! Sen blev det sängen runt tio! Somnade ganska direkt! Kollade lite på hip hip hora på fyran! Vaknar sedan vid kvart över elva av att syrran satt vid datorn, blev förbannad och råkade väcka pappa! men han sa inget!
Söndag:
Åt frukost med anne, och kollade på fast and the fourius eller hur den stavas. Det var riktigt kul! Fixade mig och allt, sen kom mormor och morfar och hämtade mig. Har ätit massor av mat hos mamma nu! Nu ska jag packa upp och packa ner idrottskläder coh fortsätta min tripp till anders! Nu ska jag gå och göra ngt annat! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Beppooo

Låter som du haft en bra helg??


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback