Detta är till dig Mimi Ilonurmi

Bara för att jag älskar dig..

Du ser mig som den jag är, du accepterar mitt jag. Om du inte fanns på jorden, skulle jag inte stå här idag. Allt skit som har hänt och alla saker som dom har sagt. Du har alltid stöttat mig och varit på din vakt. Gumman tillsammans är vi äkta vänskap. Du får mig känna trygghet, när jag känner mitt hat, du hjälpte mig ur skiten när det var som allra värst. Det är därför jag alltid kommer tycka du är bäst!
Alla våra resor och stunder som vi har delat, jag kommer aldrig glömma dig, jag älskar dig mimi. Det finns ingen bättre vän än dig människor kan få. Jag är så jälva glad för om stormen kommer är vi två. Om du försvann ifrån mitt liv skulle jag inte längre le. Du är min livskraft och så mycket mycket mera. En hel dag med dig och man kan inte vara ledsen.Du får mig på gott humör vad du än säger...


Jag behöver dig, mer än vad du tror och jag är så fruktansvärt glad att du kommer hem, jag kan inte beskriva min lycka inombords.


Kommentarer
Postat av: Mimmi.

Du beteryder massor för mrj också gumman !! vad skulle ja ha tagit mej till om inte fanns och hjälpte mej med allt som har hänt på sissta tiden . älskar dej gumman !

2007-10-12 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback