DDD

Idag var det don´t drink and drive, vi fick sitta i en bil och den rullade runt och sedan skulle man ta sig ut när bilen var upp och ner. Det var jätte läskigt och jag höll nästan på att gråta!

Just nu sitter jag och fryser jätte mycket och känner mig väldigt ensam, Jag ska ha en svullo kväll och se på film, jag vill ha sällskap. ingen vill göra mig sällskap.

Igår var det kul hos anders, han tyckte om min present jätte mycket, dock blev jag väckt halv två av, ja gissa tre gånger! Känner att det känns i benen, eh ?

Borde egentligen göra min projekt och företagande uppgift men känner ingen lust idag, idag har jag huvudvärk och har ont i hjärtat.

Nu ska jag gå ut och röka, vilket jag borde sluta med. men kan inte, tycker inte om förändringar!

Kommentarer
Postat av: Beppo

Min dag var fantastikt=) .. Eller, den var okej! som alla andra fittskoldagar typ. Nåt skoj planerat till helgen??


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback