Bakis som ett as!

Jag blev så klart fullare än vad jag hade tänkt mig, kvällen blev ändå bra och jag däckade och det blev ju inga snygga bilder direkt som nattis tog på mig! Anders kom och hämtade mig vid BQ vid halv två, jag hade visst varit jätte full och han hade garvat åt mig hela natten tills jag hade däckat. Men han hade visst fortsatt att garva pågrund av att jag har snarkat och pratat i sömnen den första timmen. Sedan vaknade jag av världens huvudvärk och sov ett tag till, sen åt vi frukost och spelade bordshockey, och jag fuskade massor bara för att jag är så fruktansvärt dålig på det. Det har varit den natten/morgonen jag drömmer om. Det rusar lycka över mig ikroppen, ska se om jag kan sova här inatt igen, ska snart hem och äta mat hos mamma, jag vill ha mer mys. Oh, jag är så glad! Går inte att beskriva...

Nu ska jag klä på mig och kolla om han kan skyssa hem mig för jag orkar inte åka buss.. Sen ska jag klä på mig tror jag och få anders att städa lite, hehe! Han har sagt att han ska städa sen i natt, hehe!

Berättar mer om kvällen i borensberg senare om jag orkar!

http://nallijrhjorth.bilddagboken.se/ Tryck där, och klicka på 13 oktober så ser ni bilder från festen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback