When you shine.

Idag är det måndag och det är en mycket bra måndag idag!
Jag fick reda på att mitt nästa iv val inte börjar förns den 14 Januari och
att det bli mitt sista IV val. Det är bara för att byggarna har Rep&omb och
det ger 150 poäng. Sen fick jag även reda på att nästa vecka är vi lediga
Tisdag och onsdag, Alltså har jag endast 4 lektioner kvar med felix. (jublar)
Dock kommer jag få en iv varning i naturkunskap om jag inte fixar två prov
snarast. Men det fixar jag!

Ida Ekengren
Du är en vän som jag inte har känt länge men ändå känns det som evigheter. Efter bara några månder ser jag dig som en av mina bästa vänner och jag skulle absolut inte klara en dag utan ditt leende. Du ställer upp i alla lägen och det är jag fruktansvärt glad över. Du står mig nära hjärtat och där kommer du stanna, älskling <3


84331-113
84331-112
Mina bästa flickor på bilderna, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback