låååång fika idag...

Idag har det varit en mycket lång dag fast ändå en mycket kort tag, vänta ska ni få höra här...

Börjar med att jag ger min lapp till min elaka lärare, han säger tillbaka med exakta ord "jag kan också skriva en sådan här fräck lapp till din mamma, men så lågt sjunker inte jag. Man skriver inte sådana här till lärare"
Det stod på lappen "Hej, jag hörde att du inte trodde på alexandra att hon hade skadat knät, men det har hon, rejält! Jag tror inte att du heller skulle vilja sitta på knäna och arbeta med den svullnaden och det såret. P.s Du kan ju sätta henne på andra arbetsuppgifter idag, MVH anne hall"
Då blev jag förbannad och sa åt min mentor att jag skiter i att gå resten av dom här tre veckorna på denna lektion, han sa att han skulle prata med felix, det gjorde han! Min svenska lärare hörde och pratade med mig, hon sa att jag skulle gå till rektorn vilket jag gjorde..Han var hur snäll som helst, och skulle direkt fixa det här. Berättade för felix att jag varit hos rektorn, det svaret jag fick mig att bli ännu mer argare.. "Men vad trevligt då, var han trevlig?" Satt istället och hade teori mellan kvart över tolv till han två, plus att jag hade matrast mellan halv ett och tio över ett.. jag hatar felix helt enkelt.. Gaaah!

Sen gick jag, ida och mimmi och fikade.. Sen kom madde en snabbis och dom två åkte hem runt fyra.. Då satt jag och ida kvar och väntade på natta som skulle komma efter sin praktik som slutade sex.. Sen vid sju åkte jag hem..
Jag och ida satt sammanlagt 4 timmar på steve´s. Vi fick en gratis jätte god kaffe/choklad drink, han skulle absolut inte berätta vad den hette eller vad det var i. haha!

Imorgon är jag ledig, mycket skönt eller rättaresagt vi har "mission India" imorgon, vi ska skrapa ihop 200 kr imorgon, jag ska kratta lite löv på baksidan. Tar högst 30 minuter, slapp dag helt enkelt.

Knät börjar bli bättre, vilket är bra. Gör fortfarnade ont av att gå för mycket, men det läker ihop lite varje dag, vilket är bra! Hoppas det blir bra snart så jag kan ha legins igen snart :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback