Jublar med högt skrik

Idag som sagt var ju min sista dag med mur på byggschemat, det känns otroligt skönt ska ni veta! Slippa den dära idioten felix föralltid, hoppas jag iallfall! Vi fick fika av honom idag som avslutning, macka och festis vid frukost och sedan bulle och kaffe/choklad efter lunch, jag tror nog det är de snällaste han har gjort under dom här sju veckorna! Det ska bli så skönt att slippa honom, jag tror inte ni förstår. Nu börjar jag och min grupp med reperation och ombyggnad, det ska nog bli kul!

Nu ska jag vara social med min bror som sitter i vardagsrummet och ser på tv själv, eftersom mamma jobbar kväll och jörgen är på sjukhuset och hälsar på hans pappa som ligger där. Känner inte jörgens pappa, han är lite ego. Men jag hoppas för jörgens skull att han blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback