jag blir totalt fel i huvudet!

Sitter just hos anders, han somnade precis. Jag vill med sova. Ska göra det snart!
Vad händer i helgen? eeeh, ingen aning!

Imorgon verkar det som att det blir fest, sen på lördag blir det stan med emil, det ser jag fram emot!

Nu väntar jag på att ida ska ringa mig så jag kan beställa alkohol tills imorgon, mimmi ska med ringa till mig, men ingen ringer. Börjar bli lite smått galen här, eeeh!
Jag börjar ju allt bli otroligt trött, vill ju gå och lägga mig.

Nu ska jag faktiskt ringa ida och be ungen ringa upp mig, samtidigt ska jag ta en cigg.

Förrsten har jag kommit på nu att jag har två läxor tills imorgon, har inte gjort ngn. Det är så typiskt mig. Men bara att läsa igenom slutet av boken, och skatteverket saken är det bara att säga att jag tar med det nästa vecka, vilket jag har gjort nu i 3 veckor. Smart jag är! Men betygen sätts inte än som turen är.

Nu ska jag ringa, tjoflöjt som stenman säger. Imorgon får jag träffa honom på bussen, jippie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback