Amanda, magisk röst!

idag har madde och natta varit hos mig och kollat på idol, när amanda sjöng hallelujah så hade vi alla tre gåshud och tåren i ögat. Jag har aldrig hört en sådan bra röst, jag är förtrollad i hennes röst! Sitter nu säkert för tioende gången och lyssnar på låten på www.tv4.se/idol. Kan inte sluta lyssna!

Det var en trevlig kväll med brudarna. Madde busvisslade på en söt pojke som var i föreningshuset, då skrattade jag så mycket att det blev pinsamt. Sen tyckte natta att min kommentar till min mamma var bra när vi stod ute och rökte "men mamma jag är snygg" hon tyckte den var klockren. förstår inte varför!

Funderar på att gå och lägga mig i sängen, kommer bli en stor dag imorgon kan jag tänka mig om nu vi hittar ngt, verkar ju inte som så! Får hoppas att skitjohan ska festa, hihi!

Godnatt alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback