Vad känner jag ?

Idag har jag gjort en massa olika saker..

Först kom madde och vi gick ut med tosse, sen var vi hos mig och gjorde inte så speciellt mycket. Senare drog vi hem till madde och kollade på pippi fast dock somnade jag .. hah

Sen satte vi på saltkråkan och satt och sjöng och grejjor. Sen drog vi till natta för att lämna av madde. För dom skulle in till stan och fika med resten av gänget. Men jag kunde inte följa med för att emil skulle komma. Men han var så försenad och skulle inte komma förns vid åtta så vid sju drog jag in en snabbis och pratade lite sen hämtade hanmig i stan..

sen kom vi hem hit, och låg och masserade varandra och kliade på magen, skööönt!
Sen så såg vi på tv och grejjor.. Så nu har han åkt för han skulle upp tidigt imorgon.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback