Streetrace ?

Igår blev det mycket bilar och mycket poff poff!

Jag jessica och mimmie kommer dit runt sju, checkar alla bilar och funderar på hur vi ska komma ut till köpetorp. Då ringer natta och säger att jonte och chrille ska komma dit. Vi har skyss, SKÖNT!

Då gick vi till Mc för burger king för stängt. Där blev jag natta mimmie jessica madde emelie och isabelle sittande ett tag. Isabelle gick och åkte iväg med robin. Sen drog madde och emelie och mimmie. Då var det bara natta jag och jessica kvar. Vi hade otroligt roligt..

Sen vid tio när MC stängde fick vi en massa hamburgare och blev överlyckliga, för att vara exakt. 4 vanliga hamburgare, 2 chicken burger och en den största dom hade. Sen ett litet tag senare så kom äntligen jonte, emanuel jontes bror och chrille.

då blev att åka fram och tillbaka till alla olika ställen. Lite små roligt och jag fick en massa orgasm, eftersom jag får det när bilar säger poff, eller pss som jonte sa..

Sen fick vi skyss in till stan, jag och jessica.. Jag tog ett bussen hem.

Nicke ringde när jag satt på rese och väntade på bussen, helt ensam så skönt med lite sällskap. Men iallfall så skulle jag visst hoppa av i åbylund för att jocke hade fest och nicke var där. Så där stod ett på natten och pratade skit och pussades. Det var kul!

När jag kom hem så somnade jag direkt.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback