Gårdagens fest!

börjar att grilla vid båtbryggan och börjar att dricka och ha det kul.
Madde drog ner våran engångsgrill i kanalen, vadå smart ? Tur hade robin och chrille med sig en också!

Jag och jessica gifte oss också igår film kommer så fort isabelle friberg orkar skicka allt till mig!

Sedan vid elva drog vi in till staden för att käka kebad och hade kul. Hälsade på jesus bussen och det var en äklig person där inne som jobbade! Blä

Sedan träffade jag på nicke och jocke och bestämmer mig för att sova hos jocke med nicke. Blir lixom hur glad som helst. Senare efter lite små tjaffs mellan mig och isabelle så bestämmer hon sig för att hon också sover där och jag blir glad!

Jag spydde även också upp all lax jag åt lite tidigare.

Sedan vid tre så mötte vi upp jocke och nicke på stora torget och drog en taxi hem till jocke. vid halv fyra kommer nicke på att han ska flytta jockes soffa in till köket där vi ska sova. "Smarta drag sa christer" ...

Sedan gick vi alla och la oss eller jag och nicke låg och pratade tills nicke vile gå och spy..
När han väl kommer tillbaka somnar vi, och jag somnar vid hans öra och snarkade jätte högt för vaknade av det själv. Han märker ingenting, vadå däckat ?

Sedan väckte nicke mig vid nio för att han tyckte det var varmt. Då låg vi och pratade och typ halv sov. Sedan somnade vi alla om vid tolv och vaknar vid ett och jag och isabelle känner för att åka hem... kom hem vid tre och är helt slut i kroppen vill jag lova. Bakis och trött!

Jag tycker om dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback