Gårdagens äventyr!

Börjar med att jag har matte prov som min mattelärare hjälpte mig med hela, power...
Sen engelska prov i peddan, gick hyffsat..

sen vid ett drog jag till resecentrum för att träffa isabelle friberg. märker när vi ska ta bussen in till stan att jag har glömt plånboken i skåpet iskolan och måste gå tillbaka, var så jälva arg!

sen så gick vi in till stan igen för att träffa den andra isabelle.
Bestämmer då att isabelle friberg ska sova hos mig så åker hem till henne i vikingstad för att hämta kläder och så.

Hon lagar mat som var bränt, men det gick ner ändå. haha!

Sedan in till stan för att åka hem till mig till ljungsbro, och kan inte bestämma oss för om vi ska köpa cigg i stället för dipp. Blev tillslut 2 paket cigg och chips och läsk!

Ska ta bussen som går 18:35 ut till mig, natta ringer precis när bussen kommer. Jag ser att det står 5 i början och går på märker sedan att det är fel buss och går av vid abiso för att försöka hinna ner och ta den bussen istället, när vi ska gå över vägen åker den förbi.

Då blev det att vänta på nästa buss som gick 19:15.. jobbigt!!

Aja sen somnade vi vid tolv och gick upp vid tolv. hihi!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback