Fortfarande sjuk..

Fortfarande sjuk, i natt har jag inte sovit någonting. Jälva hosta säger jag bara..

Idag kom emil till mig vid elva och håll mig sällskap, det var snällt av honom. Det var kul, vi pratade en massa och åkte iväg på en biltur, sen åkte vi hem hit igen och åt mat och bestämde att vi ska laga mat ihop på lördag. Det ser vi fram emot.

Jag är hemma själv hela dagen imorgon, om jag inte går till skolan. men som det ser ut nu så gör jag inte det. För pappa ska spela golf hela dagen, evelina åker på golfläger på Öland och anne är på Spa på vikingline.. Och på lördag ska pappa spela golf hela dagen med..

Aja, nu ska jag gå ner och ta tempen och kolla om jag har feber. Jag har gått ner under denna veckan, jag har knappt kunnat att äta och dricker bara massor vatten hela tiden. Det är lite läskigt..

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback