Dunk dunk dunk dunk...

Det får säga dunk dunk dunk när man är ensam hemma dock att klockan bara är 22 minuter över 11.. Så det så

Men som sagt, igår somnade jag redan helt utmattad vid elva. Vaknar dock vid ett och är klar vaken och kollade på en knasig film. Sen somnade jag men vaknade igen vid nio, typiskt..

Vad är det som händer idag gott folk ?
Jo, så här ligger det till....
Om ett tag kommer Emil hit och vi ska laga mat och ja ha allmänt roligt, sen så blire åka till borensberg för att fira chrille, Grattis i efterskott gubben.. (fyllde 19 i torsdags) Blire grillning och ölbrännboll och shit där :) Mysigt.
Har egentligen ingen alkohol, alltså det är fel att säga alkohol men jag har börjat göra det jämt, äkligt störande är det faktiskt! Men som sagt så har jag fyllt en 33 cl fanta flaska med vodka taget från pappa som inte märker ngt, som tur är...

Nu ska jag fixa till mig och göra mig i ordning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback