Cykeläventyr

Emil kom så småningom till mig, det blev ingen avancerad matlagning utan han gjorde iordning caraborna till mig istället. Istället för att laga mat så gick vi till affären och köpte glass och kollade på fucking åmål medans jag låg och berundrade hans ursnygga kallingar. finns på (Http://hejalexandra.bilddagboken.se)

Sen skyssade han mig till madde sen gick vi hem en sväng till mamma och jag bytte skor. Sen blev det sju bussen in till stan och där möta upp maria. Sen när vi kom till borensberg blev vi uppmötta av chrille och jonte. Jonte hade en pfff bil, orgasm. Sen blev det ölbrännboll och massor av roligheter. Slutar med att jag hamnar bakom micke på hans cykel för vi skulle hem till chrille. men nej..

vi åker iförväg sen ringer madde och frågar vart vi är. Då hade dom åkt hem till jonte, så man kan säga att vi cyklade i hela borensberg. Kul var det iallfall..

Kom inte hem förns vid tjugo i tre för bussen var så jälva försenad. blä. var helt förstörd. Länge sen jag satt på bussen hem och var onykter fortfrande.. usch det var jobbbigt..

Sen kommer jag hem och får en host attack och känner att jag måste spy, så det slutade med att hela badrumet lukta eller rättare sagt stank sprit.. Hoppas pappa inte märkte ngt nu på morgonen.

Nej nej, nu ska jag gå och ta på mig strumpor och sedan gå vidare upp till centrum för att köpa gottiheter :D

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback