Vår dagen

Idag har varit en mycket bra dag..

Börjar med svenska sedan blev det håltimme och sedan data.. På lunchen lekte jag lite med johanna, vi pratade och så.. Sedan blev det dags för byggtimme och min byggpolare var sjuk och jag ville inte bygga själv så krister satte mig i ett jätte litet klassrum och ett ritteknik häfte, som jag hade fått IG i.. Jag målade och lyssnade på musik i stället..

Sen fick jag sluta efter rasten så jag drog in till stan och träffade friberg, vi gick på stan i det fina vädret och fick sommarkänslor! Jag köpte ett par brillor och hon kollade på vårjackor. Hon hittade en jätte fin på HM :)
Sen gick vi bara runt och åt glass och bla bla bla bla (A)

Sedan vid fem ringde mysmongot så pratade lite med honom, sedan bar det hemmåt..

Det är LHC - luleå på tv, har just sett första perioden. Är ju dock inte lhcare men eftersom DIF åkte ut så blire att hålla på LHC :) Heja heja heja klubben!

Ska gå ner och duscha nu!

JAG LÄNGTAR TILL MITTEN AV MAJ ELLER VAD SÄGER DU FRIBERG :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah! Vi längtar jätte mycket till maj :D Superduper mycket faktist.

2007-03-12 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback