Solig dag på pappas dag

Idag fyller min pappa år, han blir hela 39 år och närmare 40. Det firade vi med pizza och lite presenter. Grattis pappa!

Hmm, Igår började jag med måleri igen och jag och marre målar om i ett "litet" rum inne i målari, och det duger alltså! Sen åkte jag hem och drog till stallet med syrran lika fort igen, skulle kolla på henne bland alla läskiga hästar och den illa luktande lukten som slår verkligen allt. Efter typ 45 minuter fick jag nog och tillbringade resten av tiden i bilen med dunkade byggarebob musik! (Pinsamt)
Sen åkte vi in till ikano och lämnade in min mobil åter igen, Lite pinsamt eftersom jag hämtade ut den i fredags, haha! Men jag drog in den i väggen i sömnen natten till måndag, vaknar fem av världens jälva smäll. HAHA!

Idag har jag inte gjort mycket, haft prov och mitt i provet gick brandlarmet, jobbigt!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback