Snarka

I natt snarkade emil hos mig, vi somnade redan vid elva tolv helt utsalgna. Jag hade visst snarket jätte mycet inatt sa han, han trodde att jag skulle dö. Men när jag är förkyld snarkar jag massor. Pinsamt!

Nu har han åkt för att han skulle träna, och jag ska börja städa eftersom farmor och gänget kommer vid tre för att fira pappa som fyller år på tisdag!
Han var lite onykter igår när han kom hem efter ha kollat hockey hos grannen. Jag säger till evelina när han är i köket.
- Pappa är onykter evelina
- Är han inte alls..
- Mamma, Alex säger att pappa är onykter
- Men vad snackar du om det är han inte alls..
Så här man från snuttes bur
- Jo, lite är jag!
HAHA, det var lite kul faktiskt. att inte ngn märkte det förutom jag! :D

Nej nej, nu måste jag börja städa lite..
Ikväll ska jag hem till emil, kul kul kul!
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback