skräp ?

Ni som inte bryr er läs inte för detta kommer bli ett långt inlägg på allt jag stör mig på. Det får vara bra nu..
Ni säger att jag är ful, ni säger att jag är äklig, ni säger att jag borde gå och skaffa mig ett liv. Istället för att säga så kan ni ju säga vad det är som är fel, så jag vet vad jag ska ändra mig på. Jag kan inte råför att jag är tjock, eller att jag ser ut som jag gör. Ska jag göra massor av operationer för att se ut som er ? Nej, tack jag trivs bra som jag ser ut och jag tänker inte göra ngt åt det. Så det är bara att ni vänjer er för att jag kommer inte ändra mig, jag är mig själv och jag tycker om det. Eller inte på alla sätt men vissa saker är jag ritkigt nöjd med, men det börjar jag ju inte berätta för då blir jag vel mer fjortis ? Alla kan inte vara perfekta och det finns ingen som är perfekt, allstå det är bara att förstå. Alla har ett litet problem, vissa visar det inte, vissa gör. Jag är en av dom som gör, eftersom jag inte orkar att må dåligt längre. Och bara för att man skriker på hjälp är man ful äklig och fjortis ? Är det så ? VA VA VA ?
Det gör ont när man ser alla som tittar ner på en, vad är det man gör för fel ? Varje dag i skolan, när man sitter i matsalen, när man sitter i klassrummet, när man står och bygger i bygghallen, eller när man sitter i omklädningsrummet. Jag trivs på ett ställe, ett ända ställe och det är när jag sitter med isabelle friberg på våran bänk i stan och med en cigg i handen. Men vad ska man göra för att ni inte ska kolla ner på mig ? Varför är det ingen som kan öppna sin käft och bara berätta. För ngt fel är det ju, annars skulle det ju inte vara så här! Men erat liv kanske går ut på att titta ner på alla andra bara för att ni är perfekta ? Och då säger ni att jag ska skaffa mig ett liv ? Säger bara en sak.
Hjälp

Kommentarer
Postat av: britta

vadå i klassrum och omklädningsrum....?

Postat av: Isabelle

Du är så jälva perfekt Alexandra. Jag tycker att du ska skita i vad alla andra tycker. Alla har alltid någon som tittar ner på en, jag har också folk som inte tycker om mig. Men jag skiter i dem, för jag vet att de bara är avundsjuka :D Jag kan lova dig att alla jävlar som tittar ner på dig är innerst inne bara avundsjuka på att du är så naturligt vacker och vågar vara dig själv!

2007-03-20 @ 19:52:26
URL: http://tjaalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback