Så där ja.

Nu funkar det att logga in på min blogg igen, har varit helt knas detta!

Idag hade jag iallfall sovmorgon till fem i två, vid elva kom det lite mys till mig så låg i sängen länge och bara myste. Sen så fick jag sms av marit och sa att vi skulle börja tjugo i stället, så då blev det bråttom, tur som var fick jag skyss till skolan. Då hade jag NP i engelska speaking. Fick G och är stolt! Sen drog jag till staden med lovisa och köpte en tröja, födelsedagspresent till Bror och ett halsband. Mycket trevlig runda idag =)

På lördag blire hem till ann och dom med pappa, det ser jag verkligen inte fram emot, men har inte följt med på evigheter så kändes att jag måste följa med, som tur var fööljer lovisa med!
Senska jag kolla om mysmongot vill komma och hämta mig senare på kvällen och sen följa med hem, skulle vara otroligt mysigt..
nej nej, nu ropar mamma att maten är klar!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback